Marie i Australien

Sista veckan i Australien!

Publicerad 2016-03-29 04:53:22 i Allmänt,

Så nu är tiden snart kommen för mig att bege mig tillbaka till Sverige. Men en vecka har jag kvar innan det är dags, den veckan unnade jag mig att ta ledigt från jobbet. Mitt sista arbetspass slängde kocken ihop denna dunderfrukost till mig, kanongott! 


Amilia kom och stannade hos mig över helgen innan hon åkte tillbaka hem till Sverige idag tisdag. Det var så kul att ha henne tillbaka i vårt Sydney och avsluta på topp! Såhär välkomnade jag henne hem till mitt hus i fredags


Så denna sista vecka ska jag försöka göra så mycket roliga och mysiga saker som möjligt med mina fina vänner innan det är dags att ta farväl. Det känns jättetråkigt samtidigt som jag längtar till att komma hem till familjen ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela