Marie i Australien

Fina nya vänner!

Publicerad 2016-03-12 01:44:41 i Allmänt,

Som vi har märkt under de senaste månaderna är jag ingen dedikerad bloggerska. Men nu ska jag uppdatera lite om vad jag har gjort den senaste tiden. Jag har umgåtts en del med nya vänner, underbara Nora och Ashleigh. Dessa två bruttor är så härliga och vi bara klickade direkt kände jag. Kärlek vid första ögonkastet. Vi har en gruppkonversation som ständigt plingar i telefonen, efter jobbet har jag ibland haft runt 30-40 olästa meddelanden! För två helger sedan åkte vi på en brasiliansk festival som var oerhört kul kväll. Massa uppträdanden, dans och skratt. Och blommor såklart. 





Med samma fantastiska crew och även några ytterligare nyfunna vänner tog vi oss an mardi gras förra helgen, med lite mer öppet sinne än någonsin. Tyvärr togs inga bilder i kanonljus eller stabilitet. Men vi bjussar på de lite halvkassa ändå! 

Spread the love ❤️💛💚💙💜💗









En Mardi Gras fylld av mycket glitter och kärlek! Jag är så glad att jag har träffat dessa två fina vänner! 👩‍👩‍👧 oavsett om det är en utekväll, fredagsmys eller bara ett telefonsamtal så förgyller det min vardag så mycket! ✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela