Marie i Australien

Härliga lediga helg!

Publicerad 2016-02-07 10:47:08 i Allmänt,

Ännu en skön helg har passerat, massa häng i underbara Manly på stranden och mexikansk restaurang med riktigt god mat! En hel del barnvaktande blev det också, men det är rätt trevligt också. Först såg jag efter grannens barn några timmar under lördagen och sedan sötaste Peyton under kvällen då föräldrarna gick ut på dejt, Supermysigt! 





Margarita med en coronita (liten Corona)
 

Och såklart churros!!


Jag har aldrig sett så mycket play-doh saker på ett och samma ställe som hos grannfamiljen, detta på bilden är säkert bara en tiondel av allt de har! 


En liten promenad med cafébesök är rätt passande en varm dag 






Klätterapan är sååå mysig med mig när föräldrarna inte är hemma så jag har ingenting alls emot att stanna inne en lördagkväll för att ta hand om henne. Däremot är det lite mindre kul när hon tar av sig blöjan och kissar i spjälsängen som verkar vara hennes nya favorit.. 



Vi käkade lunch på svenska caféet i manly idag söndag, de hade inte pyttipanna som jag ville ha så det blev en riktigt god sallad istället med flädersaft till. 



Jag fotade zannas mat också för den såg så himla god ut! Sen blev det en liten efterrätt också.. Semla kunde jag inte direkt ta med till stranden för att äta senare så det blev...




Muuums! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela