Marie i Australien

Hejdå Australien!

Publicerad 2016-04-06 16:02:10 i Allmänt,

Och så kom dagen till slut då det var dags att lämna Australien och börja resan hem till Sverige igen. Det var fruktansvärt jobbigt att säga hejdå till alla mina fina vänner som har blivit mer som familj för mig. Man kommer så otroligt nära varandra när man är så långt hemifrån vilket är väldigt skönt, men det medför ju ännu jobbigare avsked. Men jag är så fantastiskt glad och tacksam för alla nya vänner och minnen jag tar med mig hem. När jag väl satte mig på flygplanet som lyfte ifrån Sydney så var jag helt matt efter alla jobbiga avsked, senaste var bara någon timme innan eftersom Emelie skjutsade mig till flygplatsen, men jag kände mig ändå lättad. De senaste dagarna hade jag bara fokuserat på att säga hejdå till allihop ordentligt vilket hade varit så jobbigt att jag blev lite osäker om jag egentligen ville åka hem. Men väl på planet kom insikten att det verkligen var dags för mig att åka, jag kände mig helt enkelt klar med Australien hur mycket jag än älskar det, mitt andra hem. Men det är just det - det är mitt andra hem och mitt riktiga hem har jag saknat så sjukt mycket och familj och vänner hemma. Och det ska bli helt fantastisk att träffa dem igen. När man börjar glömma småsaker om Stockholm som annars är en självklarhet så har man varit borta länge nog. 

Tusen gånger tack och tack igen alla underbaringar som har gjort min Australien vistelse helt episk, jag är så tacksam för alla minnen och lärdomar!

Mina älskade cafe brudar kom till Newport Arms och drack goda cocktails och hade en underbar kväll tillsammans, som jag kommer sakna dessa legender!






I helgen tog jag med Peyton en eftermiddag till parken för lite kvalitetstid tillsammans 




Hon är fantastisk duktig på ögonkontakt tycker ni inte! Här kommer en bättre bild

Och en liten glimt av underbara vänner❤️














Så mycket kärlek till er 💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela