Marie i Australien

Cafe katt!

Publicerad 2015-12-09 09:49:22 i Allmänt,

Såhär på resande fot träffar man inte så mycket husdjur, det är mest fåglar och insekter man stöter på. Jag som djurälskare saknar det något otroligt och när jag hittade reklam om ett katt cafe blev jag genast intresserad! Idag besökte jag det och efter lite inträdesavgift och regelgenomgång fick jag gå in. Men jag måste säga att jag blev lite besviken, men det är nog för att jag är van vid hur saker hanteras på Stockholms Katthem. De stackars katterna inne på cafeet var helt utmattade efter att folk hade lekt med dem hela dagen, och ändå blev de inte lämnade ifred. Alla gick undan och försökte sova men blev hela tiden störda av envisa besökare, framförallt små barn som sällan vet hur man handskas med djur. Jag gick därifrån innan min timme hade gått ut faktiskt, men jag är glad för det pyttelilla gos jag fick av godingarna! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela